منو
  • ابزارهای تجارت الکترونیک
  • بهینه سازی موتورهای جستجو محمد زند

ابزارهای تجارت الکترونیک

ابزارهای تجارت الکترونیک: ابزارهای تجارت الکترونیک

ابزارهای تجارت الکترونیک

Google Ad words

درآمد از طریق کلیک کردن یا همون per click که گوگل این کارو انجام می دهد وليست كلماتي كه در سايت شما بيشترين جستجو را داشته دنبال مي كند و پول ميدهد.



Google Ad sense

این سرویس که مربوط به درآمد از طریق طبلیغات و اینترنت هست که متاسفانه توی کشور ما کار نمی کند. این سرویس فعلا برای سایت ها و وبلاگهایی کار می کنه که زبانشان انگلیسی است.



 Google Checkout

برخلاف کشور ما افراد بسیار زیادی در آمریکا و اروپا هستند که از طریق اینترنت خرید و فروش انجام می دهند برای همین احتیاج به سایتهایی با امنیت بالا دارند اما اگر بخواهیداجناس مختلفی رو از سایتهای مختلف بخرید احتیاج به ثبت نام های زیاد و درنتیجه یوزر نیم های زیادی دارید که باعث سردرگمی کاربر می شود ولی شرکت گوگل راه حلی برای این مشکل طراحی کرده است كاري كه بايد انجام دهيد آن است كه وارد سايتهايي شويد كه “سمبل و لوگوي خريد اينترنتي گوگل داشته باشند. آن زمان است كه مي توانيد مطمئن باشيد هر خريدي كه مي كنيد اطلاعات حساب شما از گوگل برداشته مي شود و ديگر لازم نيست بار ديگر در محيطي ناامن همچون فروشگاهاي آنلاين آن را وارد كنيد. اين سيستم گوگل كاملا رايگان است.



 Google Finance


اگر شما در اینترنت خبرهای مربوط به بورس و قیمت ها را دنبال می کنید وکارتان از طریق بورس می باشد گوگل این بار ارائه سرویس ساده ولی پرکاربرد به کمک شما آمده است در این سایت شما می توانید قیمت انواع ارز – محصولاتي مثل نفت و بنزین و سوخت های رایج دیگر را پیدا کنید.



 Google Products

خریدکالا با گوگل که از میان انواع مختلف کالا.



 Google Store

فروشگاه اینترنتی گوگل که این دفعه ازکشور ما پشتیبانی میکند ولی تا الان من که امتحانش نکردم که جنسی به دست ما میرساند یا نه!



Google Froogle
پیدا کردن کالاهایی که برای فروش یاحراج گذاشته شده است از طریق گوگل امکان پذیر است.

25 نظر

  • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

    ارسال آرشیو محتوا

    • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

      محتوای ارسالی از آرشیو 1393

به صفحه اول خوش آمدید